Forum www.kmlublin.fora.pl Strona Główna www.kmlublin.fora.pl
Forum o komunikacji miejskiej w Lublinie - integralna część strony km-lublin.strefa.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Linie podmiejskie - propozycja bileciarza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kmlublin.fora.pl Strona Główna -> Zarząd Transportu Miejskiego / Linie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bileciarz




Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Poniedziałek, 23 Lipiec 2012 19:39    Temat postu: Komunikacja podmiejska

Witam wszystkich po przerwie. W związku z rychłą dostawą 20 Autosanów do obsługi linii podmiejskich przedstawię tu swój projekt dotyczący tychże linii. Proszę się dokładnie zapoznać, ocenić, dopowiedzieć, tylko proszę nie biadolić jak babcie targowe, że "a po co to tak, a czemu tędy, a tak źle, tak nie dobrze..." To jest na razie tylko projekt, który może wejść w życie i będziemy mieli normalną komunikację podmiejską na poziomie, a nie takie lubelskie "tyrtum-pyrtum". Trzeba coś zmienić, żeby potem nie dziwić się, że Lublin 100 lat za Arabami odstaje.
Przedstawiam tutaj tylko "szkielet" projektu - szczegóły dopracujemy po wspólnych konsultacjach.


DOSTAWA 20 SZTUK MINIBUSÓW - PROJEKT UJEDNOLICENIA LINII PODMIEJSKICH; WPROWADZENIE 1. I 2. STREFY OPŁAT.

Projekt ma na celu przekształcenie obecnych linii podmiejskich, na klarowne, czyste połączenia typu miasto-wieś, wyraźny podział linii na miejskie i podmiejskie, oraz wprowadzenie miejskiej i podmiejskiej strefy opłat.

Bilety:
-miesięczne - do opracowania
-jednorazowe - na liniach podmiejskich obowiązywać będą bilety na jednorazowy przejazd ze strefy 1 do 2 i z powrotem - 1,60 U I 3,20 N.
-wszystkie pozostałe bilety czasowe (poza 30minutowym - wyłącznie miejskim) także obowiązują na l. podmiejskich (6h,24h,72h)
-likwidacja biletu 90 min za 2zł, przekształcenie go w bilet 1h za 1,80 zł i 3,60 zł - (tak samo jest w Gdańsku - to rozwiązanie się sprawdza) ten bilet będzie sprzedawany przez kierowców we wszsytkich pojazdach (m. i podm. - umożliwi przesiadkę)
To tyle w kwestii biletów. Pora na zmiany tras.

Powtarzam, żeby nie było krzyku - mając minibusy podmiejskie, starajmy się stworzyć porządne linie podmiejskie, takie jak 27 czy 85, a nie takie "popierdółki" typu 3, 4, 12, 16, 25, 73... które wykraczają poza miasto tylko jednym czy dwoma przystankami. Jeśli wprowadzimy w końcu taryfę podmiejską (jak większe cywilizowane miasta) niedorzecznym będzie dojeżdżając np. 3ką do miasta płacić 1,60 i 3,20 tylko dlatego że wsiadło się przystanek przed miastem. W tego powodu powstałe poniżej trasy nowych linii mogą Was kłuć w oczy lub wydawać się wyjęte z kosmosu, ale takie jest tylko pierwsze wrażenie. W rzeczywistości może być inaczej Smile

Zmiany na linii 2:
Podział na linię miejską 2 Zbożowa - trasa jak teraz - do Turystycznej - linia miejska; oraz linię 52 Turka-Turystyczna-Kalinowszczyzna-PKS-3 Maja-Okopowa (wstępne plany przydziały taboru i brygad już mam, ale to jest szkielet - aby tylko zarysować)

zmiany na linii 3, 54:
Linia 54-likwidacja (po co to komu? - zastąpi ją 3 na nowej trasie)
Linia 3 - Podział na dwie linie podmiejskie: 3 Dąbrowica (linie wydłuży się w głąb wsi - aby jak wspomniałem - nie płacić więcej za przejazd tylko jednego przystanku w strefie podmiejsiej)-
Nałęczowska-Zana-Politechnika-Okopowa, lub wariant dtugi przez Zana-Filaretów-UMCS-KUL-Okopowa - do opracowania. Oraz druga linia podmiejska (taka jak dawna trasa 3) linia 30 Okopowa-Zamojska-...-
Głuska (i tutaj - albo robimy linię podmiejską do Dominowa wszystkimi kursami, albo skracamy ją do głuska w Lublinie - ul. Miętowa.) Do obecnej pętli nie możęmy zostawić, żeby 30 nie było jednoprzystankową "popierdółką". Jeśłi pasażerowie mają płacić za przejazd podmiejski - niech płacą za coś poważnego, a nie za jeden przystanek.

zmiany na linii 4:
Podział na miejską i podmiejską:
4 Poligonowa-Sikorskiego-Racławickie-Pl. Litewski-Zamojska-Dworzec pkp (do obsługi pójdą obecne 3 obsługujące czwórkę) Wybrałem dworzec, ponieważ osiedle botanik i to nowe na poligonowej odczuwają
brak połączenia z dworcem, a przy okazji nowa czwórka wzmocni 13 i 150 w centrum)
24 Dys/Ciecierzyn (żeby nie było Elizówkowo-Giełdowej jednoprzystankowej.. sami wiecie) - Spółdzielczości-Ruska PKS.

zmiany na linii 5 i 18:
18 - wycofanie wszystkich kursów ze Snopkowa
5 - przekształcenie w linię Snopków-Zbożowa-Warszawska-Krakowskie-Okopowa (1 pojazd z dawnej piątki zostanie przekazany na 32 - aby ponikwoda nie straciła dobrego połączenia z centrum)

zmiany na 12:
albo likwidacja z Konopnicy (78 jeździ), albo całą linię wyrzucić na śmietnik. Niby szczytowa, a w szczyt też nikt nie jeździ.

zmiany na 16 i 73.
Wygodna to pętla 100 metrów za miastem, i mają płacić 3,20? "Bessęsu"
Albo oba wydłużamy do pobiskiego Wilczopola, Albo jedno z nich, a drugie skrócik (jak z 30 do Miętowej w Głusku w Lublinie)

zmiany na linii 20
Dębówka - znowu popierdółka... Trzeba albo wydłużyć i zrobić Jastków-Kul, albo skrócić i zrobić Kruczkowskiego-Skansen? - do wyboru pozostawiam wam

zmiany na 22
Pliszczyn - też. Ktoś płaci 3,20 z powodu jechania spod Lublina, a tu nie zdążu bilety skasować i już jest w Lublinie na Zagrodnej. Opłaciłoby się? do tej linii nie mam zdrowia, decyzję pozostawiam wam. Jedynie w mieście albo przedłużyc do Okopowej, albo skrócić do PKS-ruska.

zmiany na 25.
Prawiedniki - to samo. Proponuję wydłużyć w głąb wsi, lub do Polanówki

zmiany na 74
co się dzieje z tymi podmiejskimi? 3/4 ma pętlę 50-100 metrów za miastem. Proponuję 74 skrócić i zatrzymać na tym dość dużym osiedlu na Dożynkowej. - będzie to linia miejska.

zmiany na 79
Tylko z Nałęczowskiej przenieść pętlę na Zana ZUS.

zmiany na 85
nareszczie linia bez zarzutu. Albo robimy tak jak z 79, albo zostawić na Węglinie.


W przypadku tych wszystkich połączeń, jeśli nie pasują - kierowca zawsze będzie sprzedawał 1,80 godzinne przesiadkowe więc niema problema.

W ten sposób uzyskujemy linie:
3 Okopowa-Dąbrowica
5 Okopowa-Snopków
8 Okopowa-Krężnica Jara
16 (do omówienia)
20 (do omówienia)
22 (do omówienia)
24 Dys/Ciecierzyn-Ruska
25 Park Br.-Prawiedniki
27 Park Br.-Mętów
30 Okopowa-Głusk
52 Okopowa-Turka
73 (do omówienia)
74 (do omówienia)
78 ZUS-Zemborzyce Podlesne
79 ZUS-gmina Konopnica-ZUS
85 Węglin/ZUS-Motycz Leśny



Podsumowując. Oceniajcie, dopowiadajcie się, komuntujcie, dopracowujcie. Trzeba coś tu zmienić, żeby Lublin zachodowi nie śmierdział prowincją. Jeszcze raz powtórzę cel projektu: WYRAŹNY podział linii na miejskie i podmiejskie. Przy okazji nowe bilety. Dzięki za przeczytanie. Zróbmy coś! Autosany trzeba będzie poprzydzielać na gotowe linie Wink


Ostatnio zmieniony przez bileciarz dnia Poniedziałek, 23 Lipiec 2012 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebastian




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Poniedziałek, 23 Lipiec 2012 20:07    Temat postu:

Wg mnie mało realne propozycje. Moje uwagi:
1) Trasy poza miastem ustalają odpowiednie Urzędy Gmin uwzględniając potrzeby mieszkańców i swoje możliwości finansowe do dotacji połączeń.
2) Jeśli gminy dają odpowiedniej wielkości dofinansowanie to nie ma potrzeby robić drugą (droższą) strefę biletową.
3) jak pomieścić tyle linii na Okopowej?
4)
bileciarz napisał:
zmiany na 25.
Prawiedniki - to samo. Proponuję wydłużyć w głąb wsi, lub do Polanówki
akurat 25 to linia miejska.

Ostatnio zmieniony przez Sebastian dnia Poniedziałek, 23 Lipiec 2012 20:10, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bileciarz




Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Poniedziałek, 23 Lipiec 2012 21:55    Temat postu:

Sebastian napisał:
Wg mnie mało realne propozycje. Moje uwagi:
1) Trasy poza miastem ustalają odpowiednie Urzędy Gmin uwzględniając potrzeby mieszkańców i swoje możliwości finansowe do dotacji połączeń.
2) Jeśli gminy dają odpowiedniej wielkości dofinansowanie to nie ma potrzeby robić drugą (droższą) strefę biletową.
3) jak pomieścić tyle linii na Okopowej?
4)
bileciarz napisał:
zmiany na 25.
Prawiedniki - to samo. Proponuję wydłużyć w głąb wsi, lub do Polanówki
akurat 25 to linia miejska.


1) Jestem tego świadomy. Powtarzam, to jest projekt, a nie gotowe zmiany do wcielenia w życie.
2) Ale można, jeśli chcielibyśmy (co jest moim celem) wydłużyć linie podmiejskie. Wtedy droższe bilety miałyby rację bytu.
3) Można zsynchronizować rozkłady, by w jednej chwili nie było więcej jak dwa pojazdy.
4) To jest linia podmiejska. Pętla znajduje się ZA granicami miasta Lublin i W granicach gminy Głusk. Minimalnie, ale jednak. Widać to na GoogleStreet i na stronie gminy Głusk (mapa).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fafik
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Długie 02
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wtorek, 24 Lipiec 2012 14:16    Temat postu:

Z 52 raczysz żartowaćVery Happy
Nie wiem ile tych mini musiało by tam jeździć aby ludzi rozwieźćRazz
Przypominam, że jak było 52 do Hempla czy Mościckiego ikarus przegubowy był najmniejszym autobusem na godziny szczytu. Odcinek 2 od Turystycznej do Borka ma ze wsią tyle wspólnego co i nic. Jak nie byłeś na Borku to pojedź i zobacz, że jest tam nie mniejsze osiedle niż na Botaniku.

Kolejna kwestia:
Na okopową już kierujesz 3, 5, 8, 30, 52. A gdzie ma to się tam zmieścić?

Linia 4: na prawdę 13 i 150 wystarczą do PKP. A ludzie z Poligonowej nie darują Ci zabrania dojazdu do PKS. Ja dobrze pamiętam jak lamentowali jak 4 była skrócona do Hempla czy nawet do KUL-u.

No niee. Kolejna linia na Okopową. Ta pętla nie rozrośnie się...

16 i 73: Najpierw namów wójta Głuska do dopłat do takiej linii:P
podejrzewam, że obecnie nie było by tam strefy biletowej.


Nie możesz zabrać autobusu z Dębówki. To nie przejdzie. Pod KULem nie ma miejsca na kolejną linię.

Na Okopową 22 na pewno się już nie zmieści, a jednak przystanek przy PKS (na Tysiąclecia) generuje większe potoki i stanowi dobre miejsce do przesiadek.

Linia 25: Strefy tam nikt nie zrobi, a do dalszego wydłużania znowu władze gminy trzeba by przekonać.

Linia 74: ale tam nie ma miejsca.
Końcowy w Rudniku to jedne miejsce do nawracania w okolicy.
Na rejon Dożynkowej jest już inny plan szykowany wraz z likwidacją tej linii.

Linia 79: jedyna rzecz, którą popręRazz

Co się tak zawziąłeś na te linie co mają pętlę przy granicy miasta?Razz
Często nie ma gdzie skończyć trasy danej linii i musi jechać pod granicę. Co nie oznacza, że musza być tam bilety strefowe.

Ponadto na większości proponowanych linii mini bus nie wystarczy.

A tak w ogóle to wydzielam posty do nowego tematu.


Ostatnio zmieniony przez Fafik dnia Wtorek, 24 Lipiec 2012 15:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bileciarz




Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wtorek, 24 Lipiec 2012 16:24    Temat postu:

Fafik napisał:
Z 52 raczysz żartowaćVery Happy
Nie wiem ile tych mini musiało by tam jeździć aby ludzi rozwieźćRazz
Przypominam, że jak było 52 do Hempla czy Mościckiego ikarus przegubowy był najmniejszym autobusem na godziny szczytu. Odcinek 2 od Turystycznej do Borka ma ze wsią tyle wspólnego co i nic. Jak nie byłeś na Borku to pojedź i zobacz, że jest tam nie mniejsze osiedle niż na Botaniku.

Kolejna kwestia:
Na okopową już kierujesz 3, 5, 8, 30, 52. A gdzie ma to się tam zmieścić?

Linia 4: na prawdę 13 i 150 wystarczą do PKP. A ludzie z Poligonowej nie darują Ci zabrania dojazdu do PKS. Ja dobrze pamiętam jak lamentowali jak 4 była skrócona do Hempla czy nawet do KUL-u.

No niee. Kolejna linia na Okopową. Ta pętla nie rozrośnie się...

16 i 73: Najpierw namów wójta Głuska do dopłat do takiej linii:P
podejrzewam, że obecnie nie było by tam strefy biletowej.


Nie możesz zabrać autobusu z Dębówki. To nie przejdzie. Pod KULem nie ma miejsca na kolejną linię.

Na Okopową 22 na pewno się już nie zmieści, a jednak przystanek przy PKS (na Tysiąclecia) generuje większe potoki i stanowi dobre miejsce do przesiadek.

Linia 25: Strefy tam nikt nie zrobi, a do dalszego wydłużania znowu władze gminy trzeba by przekonać.

Linia 74: ale tam nie ma miejsca.
Końcowy w Rudniku to jedne miejsce do nawracania w okolicy.
Na rejon Dożynkowej jest już inny plan szykowany wraz z likwidacją tej linii.

Linia 79: jedyna rzecz, którą popręRazz

Co się tak zawziąłeś na te linie co mają pętlę przy granicy miasta?Razz
Często nie ma gdzie skończyć trasy danej linii i musi jechać pod granicę. Co nie oznacza, że musza być tam bilety strefowe.

Ponadto na większości proponowanych linii mini bus nie wystarczy.

A tak w ogóle to wydzielam posty do nowego tematu.


ad.1 W Borku bywam, nawet mieliśmy kupować tam mieszkanie Wink Masz rację, ale jak to jest że na 52 ikarusek 280.26 był najmniejszym na szczyt, a z solówkami na dwójce jakoś sobie radzą? Cel jest ten sam - dojazd do centrum.

ad.2 Zauważ, że będą to linie podmiejskie, z częstotliwościami 40-30 min.Można by zrobić w ten sposób, tylko wymagałoby to w miarę sumiennego trzymania się rozkładu jazdy: na Okopową zajeżdza np. 8 o 14:00, potem podjeżdża piątka o 14:05, ósemka odjeżdża o 14:10, o 14:15 podjeżdza 30, o 14:17 odjeżdża pięć... tak by na Okopowej na postoju były max 2 pojazdy.

ad.3 13 i 150 nie wystarczą w pełni, by zapewnić Wieniawie dogodne połączenie z PKP. Mieszkam tu i wiem. Trzeba też przyznać, że lublin pod względem możliwości dojazdu do dworca kolejowego znajduje się na szarym końcu wśród dużych miast. Dla porównania, w podobnym wielkościowo mieście jak np. Bydgoszczy, do dworca dojeżdża 9 linii, a nie jak u nas 6. Poza tym, Sławin jest jedyną tak dużą dzielnicą, która nie ma połączenia z PKP. Sam gdy tam mieszkałem wyjeżdżając na wakacje na dworzec musiałem jechać taksówką. A jeśli poligonowa tak bardzo upiera się żeby był dostęp do PKS-u - proszę bardzo: 4 POLIGONOWA-Ducha-Sikorskiego-Racławickie-Krakowskie-Pl.Wolności-Królewska-Lubartowska-PKS-Unii Lubelskiej-Trasa Zielona-PKP.

ad.4 Niekoniecznie zabieram 20 z Dębówki - to ostateczne wyjście. Mówiłem, że możnaby wydłużyć do Jastkowa, a jak nie pod Kul, to na Zana

ad.5 Już nie przesadzajmy, 74 zawracałoby na uliczkach osiedlowych. Przecież Kapena AKLu to nie jakiś 280.26 Wink

ad.6 To prawda, że nie wystarczy, ale jednak skoro będzie ich dostawa to na jakie linie pójdą, jak nie podmiejskie? Na snopkowską 5tkę na pewno. na dąbrowicką 3kę też by wystarczyły. Zobaczymy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebastian




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wtorek, 24 Lipiec 2012 19:14    Temat postu:

bileciarz napisał:
4) To jest linia podmiejska. Pętla znajduje się ZA granicami miasta Lublin i W granicach gminy Głusk. Minimalnie, ale jednak. Widać to na GoogleStreet i na stronie gminy Głusk (mapa).
Nie od dzisiaj 25 traktuje się jako miejską, choć wydaje się to dziwne ze względu na jej charakter. Po prostu dla ZTMu przystanek Prawiedniki 02 znajduje się w Lublinie przy ulicy Osmolickiej (dowód: [link widoczny dla zalogowanych]). Wobec powyższego jest to linia miejska i gmina Głusk do niej nie dopłaca. Nie zmieni tego fakt że jedna czy dwie mapy mówią inaczej.
W tej sprawie z mojej strony EOT.


Ostatnio zmieniony przez Sebastian dnia Wtorek, 24 Lipiec 2012 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikra
Administrator



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wtorek, 24 Lipiec 2012 22:11    Temat postu:

Chcę zauważyć, że "16" nie jest linią podmiejską. Pętla na Wygodnej znajduje się na granicy administracyjnej miasta Lublin i gminy Głusk. Linia 73 wyjeżdża do Abramowic Prywatnych (przez Zorzę) i w tym przypadku ciężko byłoby utworzyć strefę - osoba jadąca z Wygodnej płaciłaby 2,80 a z Abramowic Prywatnych - 3,20, mimo że jej podróż jest krótsza.

Na takie linie, jak obecna 2, 3 czy 8 autosany 9-metrowe w ogóle się nie nadają, chyba że do jeżdżenia w niedziele i święta (w przypadku 8 poza sezonem).

Zresztą nie po to wiele osób walczyło o połączenie 2 z 52 i 3 z 51, żeby je z powrotem dzielić. ZTM otrzymał od miłośników listę zalet takiego rozwiązania i jak widać - udało się przekonać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fafik
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Długie 02
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Niedziela, 29 Lipiec 2012 8:15    Temat postu:

bileciarz napisał:


ad.1 W Borku bywam, nawet mieliśmy kupować tam mieszkanie Wink Masz rację, ale jak to jest że na 52 ikarusek 280.26 był najmniejszym na szczyt, a z solówkami na dwójce jakoś sobie radzą? Cel jest ten sam - dojazd do centrum.

ad.2 Zauważ, że będą to linie podmiejskie, z częstotliwościami 40-30 min.Można by zrobić w ten sposób, tylko wymagałoby to w miarę sumiennego trzymania się rozkładu jazdy: na Okopową zajeżdza np. 8 o 14:00, potem podjeżdża piątka o 14:05, ósemka odjeżdża o 14:10, o 14:15 podjeżdza 30, o 14:17 odjeżdża pięć... tak by na Okopowej na postoju były max 2 pojazdy.

ad.3 13 i 150 nie wystarczą w pełni, by zapewnić Wieniawie dogodne połączenie z PKP. Mieszkam tu i wiem. Trzeba też przyznać, że lublin pod względem możliwości dojazdu do dworca kolejowego znajduje się na szarym końcu wśród dużych miast. Dla porównania, w podobnym wielkościowo mieście jak np. Bydgoszczy, do dworca dojeżdża 9 linii, a nie jak u nas 6. Poza tym, Sławin jest jedyną tak dużą dzielnicą, która nie ma połączenia z PKP. Sam gdy tam mieszkałem wyjeżdżając na wakacje na dworzec musiałem jechać taksówką. A jeśli poligonowa tak bardzo upiera się żeby był dostęp do PKS-u - proszę bardzo: 4 POLIGONOWA-Ducha-Sikorskiego-Racławickie-Krakowskie-Pl.Wolności-Królewska-Lubartowska-PKS-Unii Lubelskiej-Trasa Zielona-PKP.

ad.4 Niekoniecznie zabieram 20 z Dębówki - to ostateczne wyjście. Mówiłem, że możnaby wydłużyć do Jastkowa, a jak nie pod Kul, to na Zana

ad.5 Już nie przesadzajmy, 74 zawracałoby na uliczkach osiedlowych. Przecież Kapena AKLu to nie jakiś 280.26 Wink

ad.6 To prawda, że nie wystarczy, ale jednak skoro będzie ich dostawa to na jakie linie pójdą, jak nie podmiejskie? Na snopkowską 5tkę na pewno. na dąbrowicką 3kę też by wystarczyły. Zobaczymy


1. Zauważ, że obecnie na 2 w szczycie zwłaszcza porannym podbita jest częstotliwość do 10 minut. Dlatego jakoś ledwo daje to radę.
Jak nie wierzysz to zapytaj Mikre o wyniki badań. On liczył przegubowe 52 swojego czasu.

2. A co jak będą spóźnione?Razz
Czasem 5 minut na postój to zdecydowanie za mało. Nie dość, że stadem zjadą się na ciasną ulicę to jeszcze mogą po czasie odjechać.

3. Dla Wieniawy połączenie przez 13 spokojnie wystarczy i nie ma co kombinować.

4. 20 na Zana raczej może nie przejść bo ludzie chcą mieć dojazd do centrum.

5. Osiedle przy Dożynkowej się rozrasta i nie długo Kapena tam nie wystarczy. Jest taki plan (po dobudowaniu kolejnego fragmentu ulicy aby 18 skierować na trasę: ... - Podzamcze - Walecznych - Węglarza - (nowa ulica) - Dożynkowa - Do Dysa - Paderewskiego. Wtedy 74 może być w ogóle zlikwidowane.

6. Busiki obecnie będą mogły jeździć na: 0, 4, 12, 16, 21, 36 (jak będzie odwieszona), 54, 73, 74, 78, 79, 85, 757. Mało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konri




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Legionowo/Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Niedziela, 29 Lipiec 2012 11:06    Temat postu:

Ale co zrobić z busami AKL-u, które do końca przetargu gdzieś muszą jeździć. Poza tym to nie wiem czy Autosany nie będą za małe na czwórkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fafik
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Długie 02
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Poniedziałek, 30 Lipiec 2012 15:56    Temat postu:

Między nimi, a NK często kursującymi na 4 jest tylko metr różnic. Chyba to nie jest aż tak dużo.

Ostatnio zmieniony przez Fafik dnia Poniedziałek, 30 Lipiec 2012 20:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konri




Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Legionowo/Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Poniedziałek, 30 Lipiec 2012 18:51    Temat postu:

Wydaję mi się, że czwórka jest na pograniczu taboru MIDI i MAXI i jednak ten jeden metr robi pewną różnicę. W dodatku brygada na NK jest tylko jedna. Lekkie podbicie częstotliwości z pewnością rozwiązałoby sprawę, w przypadku tłoku.



// Korekta postu: Fafik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fafik
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Długie 02
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Poniedziałek, 30 Lipiec 2012 20:40    Temat postu:

Czy na 4 jest tłok?
Raczej wątpię.
Pewnie jak by mieli więcej midi to więcej mogło by być takich brygad na 4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
irek95




Dołączył: 13 Lis 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wtorek, 31 Lipiec 2012 15:13    Temat postu:

21 można by wydłużyć do Świdnika i zastąpić mini i midi busy autobusami maxi lub mega. Mieszkam blisko Świdnika i codziennie widać zapchane 88 a autobusy niektóre z 88 powinny pójść do kasacji z mojego punktu widzenia przeglądając stan techniczny.
Jeśli o podzielenie 3 to lepiej odtworzyć przystanek Bukowa 02 przy ulicy długiej i wysłać ją przez Nowy Świat, przy Politechnice aż na okopową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fafik
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Długie 02
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Środa, 1 Sierpień 2012 16:52    Temat postu:

Problem w tym, że 21 nie jedzie do centrum, a pewnie mieszkańcy Świdnika najbardziej tego oczekują.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikra
Administrator



Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Środa, 1 Sierpień 2012 18:07    Temat postu:

irek95 napisał:

Jeśli o podzielenie 3 to lepiej odtworzyć przystanek Bukowa 02 przy ulicy długiej i wysłać ją przez Nowy Świat, przy Politechnice aż na okopową.

I w ten sposób powstałaby linia bez dobrego punktu przesiadkowego na Kunickiego. Myślę, że ludziom odpowiada obecna trasa "trójki", bo przejeżdża przez ścisłe centrum, obok miasteczka akademickiego i dworca PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kmlublin.fora.pl Strona Główna -> Zarząd Transportu Miejskiego / Linie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin